VECUMA… ĀRSTĒŠANA

Tagad es gribu, lai jūs uzzinātu, kā Radīšanas Enerģijas ietekmē pārvēršas manas mīļās sievietes. Viņas kļūst jaunas, skaistas, slaidas…

No slimības vēstures nr. 1001985 (dzimšanas gads 1939.): "…Pagājušajā gadā apmeklēju četras seansu sērijas, jutos un joprojām jūtos teicami. Esmu notievējusi par 10 kg, mitējušās mugurkaula sāpes, vairs nesalst kājas, kad eju gulēt, izzudusi pavasara alerģija, nesāp roku locītavas… Savos 55 gados jūtos kā trīsdesmitpiecgadīga. Vairs neuztraucos par sīkumiem…"

No slimības vēstures nr. 1001209 (dzimšanas gads 1934.): "…Apmeklēju 13. seansu sēriju. Esmu pārsteigta, pateicos Jums un savām šūniņām par at­brīvošanu no slimībām. Notikušas pārvērtības ar matiem, pazudis sirmums, matu krāsa kļuvusi tāda pati kā jaunībā ruda. Es pat nepamanīju, kā tas notika. Man neviens nedod 60 gadus…"

No slimības vēstures nr. 1004581 (dzimšanas gads 1956.): "Mīļais Doktor! Paldies liktenim, kas mani aizveda uz Jūsu seansiem. Es tos apmeklēju jau vairāk nekā gadu. Jūtos daudz labāk nekā pirms tam. Kuņģis nesāp, diētu neievēroju, ēdu nelielām porcijām, vispārējais stāvoklis un noskaņojums labs… Un vēl kāds prieks: pirms gada svēru 85 kg, tagad sveru 69 kg…"

No slimības vēstures nr. 1004436 (dzimšanas gads 1935.): "…Apmeklēju 4. seansu sēriju. Veselus 15 gadus mocīja bronhiālā astma, holecistīts, pielonefrits, bet ar USI palīdzību pirms trim gadiem man kon­statēja akmeņus žultspūslī, akmeņus arī aknās un žultsvados, deformējošu kāju artrozi…

Pagājušā gada novembrī, pēc saaukstēšanās, bija bronhiālās astmas saasinājums. Paziņas aizveda mani pie Jums aptuveni nedēļu pēc slimības sākuma. Nezinu, kur viss pazuda, jau pēc pirmā seansa es atkal normāli elpoju, bet Jūs jau zināt, kāda ir astmātiķa elpošana viena vienīga sēkšana. Pēc nedēļas pulmonologs nekādu sēkšanu nekonstatēja…

Nosūtīja izdarīt izmeklēšanu ar USI palīdzību. Kad jau­tāju par akmeņiem žultspūslī, aknās un nierēs, ārsts teica, ka nekādu akmeņu man nav. Cik pārsteigta un priecīga biju, tas Jums, Sergej Sergejevič, es domāju, ir skaidrs. Pateicoties Jūsu brīnumainajiem seansiem, man līdztekus jau minētajam uzlabojās miegs, noregulējās vēdera izeja, esmu sākusi labāk redzēt, mazāk sāp kājas, dažkārt nesāp nemaz. Vienā no seansiem mani pazina kāda sieviete, ar kuru nebijām redzējušās gandrīz 50 gadus. Viņa teica, ka līdz 7. klasei esam mācījušās vienā skolā. Tas nozīmē, ka izskatos jaunāka un mani pēc tik daudziem gadiem var pazīt. Visi šā notikuma aculiecinieki, kas ģērbtuvē vēroja šo ainu, bija pārsteigti…"

No slimības vēstures nr. 1006823 (dzimšanas gads-1952.): "Mīļais Sergej Sergejevič! Gribu pastāstīt par mammu. Viņa apmeklēja tikai vienu sēriju, kad viesojās pie mums. Tas ir brīnums! Viņa 26 gadu vecumā kļuva atraitne, bet, sasniegusi 40 gadus, jau bija pilnīgi sirma. Pēc seansiem parādījās melni mati, bet viņai jau ir 70 gadu. Viņa 30 gadus bija sirma, un tagad mati pakāpeniski kļūst tumši! Ilgus gadus kāju deformācijas puni neļāva uzvilkt pieklājīgus apavus, bet tagad šie puni dilst, no kakla nobirušas sīkās kārpiņas. Viņa ir šokēta un laimīga…"

No slimības vēstures nr. 1007300 (dzimšanas gads 1946.): "Mīļais Doktor! Rit 2. ārstniecības cikls, un man trūkst vārdu, lai Jums pateiktos. Esmu skaisti notievējusi. Man saka komplimentus. Sievietes pat domā, ka esmu iemīlējusies. Es atbildu: Doktorā. Iz­zudušas daudzas kaites, un man vairs negribas tās atcerēties… Guļu labi. Seansos ir tik labi, ka pat tad, kad būšu pilnīgi vesela, tomēr tos apmeklēšu… Paldies."

No slimības vēstures nr. 1008380 (dzimšanas gads-1924.): "…Pēc notievēšanas seansa piecu mēnešu laikā mans svars samazinājies no 81 kg līdz 65 kg. Par to esmu ļoti priecīga. Man no sejas nogājusi kārpa. Divi labās rokas pirksti bija paralizēti, tagad viss ir normāli. Paldies, Doktor."

No slimības vēstures nr. 1009255 (dzimšanas gads 1934.): "…Pēc četru seansu sēriju apmeklēšanas izzudusi šķielēšana, vairs nesāp krusti, gūža, kuņģis, noregulējusies zarnu trakta darbība, normalizējies asinsspiediens, labāk guļu, iztaisnojušies roku un kāju pirksti, pēdu apakšas kļuvušas tīras un baltas kā bērnam, izzuduši sacietējumi un varžacis, nostipri­nājušās smaganas. Vairs neuztraucos par katru sīkumu. Biju ieņēmusi galvā domu, ka vajag notievēt vēl par 3 kg, lai gan man it kā bija normāla figūra, taču reiz spoguļa priekšā secināju, ka figūra ir kļuvusi ideāla gluži kā jaunavai. Pat vīrs pamanījis, ka man ir figūra kā jaunai meitenei (vai nav tiesa, doma ir materiāla?), mitējušās sāpes vēdera lejasdaļā…"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru