ENDOMETRIOZE

Šai slimībai raksturīgs tas, ka endometrijs parādās un attīstās orgānos un audos, kur tam nevajadzētu būt. Rezultātā rodas problēmas dzem­dē, olvados, makstī. Endometrija veidošanās audos saistās ar sāpēm, ar to, ka menstruāciju dienās pa­lielinās jaunveidojumi un paši endometrija skartie orgāni. Tiek uzskatīts, ka šīs slimības attīstība ir saistīta ar olnīcu disfunkciju. Mēs uzskatām, ka endometriozes kā jebkuras hroniskas slimības attīstība ir saistīta ar traucējumu Smalkā ķer­meņa sistēmas enerģētiskā potenciāla pazeminā­šanos, bet viss pārējais jau ir šāda traucējuma se­kas. Tāpēc, atjaunojot Smalko ķermeni, mēs gūs­tam labus rezultātus.

Statistika
  • Izveseļojas 15,07 procenti pacienšu;
  • 20,55 procentiem pacienšu lielā mērā (no 50 līdz 95 procentiem) izzūd visas slimības izpausmes;
  • ne mazāk kā 25 procenti slimības izpausmju izzūd 13,51 procentam pacienšu;
  • uzlabojuma nav (tai skaitā izzuduši mazāk nekā 25 procenti slimības izpausmju) 42,47 procentiem pacienšu, no viņam 22,6 procenti apmeklējušas vienu vai divas seansu sērijas.

JA TIEK VEIKTA ŠĪS SLIMĪBAS ĀRSTĒŠANA NEKLĀTIENĒ, TĀ IETVER VISU ŠAJĀ GRĀMA­TĀ APRAKSTĪTO KOMPLEKSU, ENERĢĒTIS­KOS VINGRINĀJUMUS UN DZIEDINĀŠANOS AR ĀRSTNIECĪBAS AUGIEM.


Slimības vēstures

No slimības vēstures nr. 1002609 (dzimšanas gads 1953.): "Pateicos Jums par tām pārmaiņām, kas ar mani notikušas. Ginekologi brīnās par to, ka tik īsā laikā izzudusi plaša endometrioze, izbeigušās sāpes, mēnešreizes kļuvušas regulāras un nesāpīgas…"

Mana mīļā sieviete! Domāju, ka esmu tevi jau nogurdinājis ar statistiskajiem datiem par mūsu veiktās ārstēšanas rezultātiem. Es varētu vēl tur­pināt stāstījumu par daudzām sieviešu dzimumsferas slimībām, un tici man katrā no tām rezul­tāti nav sliktāki. Galvenais man gribas tevi pār­liecināt, ka jebkura hroniska slimība ir tāda tikai tāpēc, ka tu un ārsts, kas tev dod padomus un ārstē, esat pārliecināti, ka šī slimība tev ir uz mūžu. Bet tas savukārt nozīmē, ka gluži vienkārši ir jāizvairās no provocējošiem faktoriem, kuri rada slimības saasinājumu. Ja saasinājums tomēr ir radies, tas jā­ārstē pēc pilnas programmas.

Uzskatu, un mana ilggadīgā pieredze to apstip­rina, ka kopā ar pacientu mēs varam tikt galā ar jebkuru slimību. Mana mīļā, lai kur tu šobrīd atras­tos, kļūsti par manu pacienti. Pievienojies lielajam un brīnumainajam Radīšanas Enerģijas Laukam, un mēs tiksim galā. Dzirdi noteikti tiksim galā ar jebkuru tavu problēmu.



Paskaties, no kādām slimībām un problēmām atbrīvojušās manas pacientes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru