KOMBINĒTU TRAUCĒJUMU APVIENOJUMS

No slimības vēstures nr. 1003621 (dzimšanas gads 1961.): "…Esmu apmeklējusi trīs seansu sērijas. Galvenā problēma dzemdes fibromioma, hronisks piedēkļu iekaisums, cistozi veidojumi olnīcās, stipras galvassāpes un sāpes krustos un vēdera lejasdaļā, biežs nespēks, bāla seja un samaņas zaudēšana transportlīdzekļos. Un tas viss 30 gadu vecumā!

…Gribu pavēstīt par lielu prieku: 1993. gada decem­brī, kad biju aizgājusi pie ginekologa, pašai un ārstam par pārsteigumu man neko neatrada, viss ir tīrs. Sergej Sergejevič! No visas sirds pateicos Jums par izārstēšanu: pilnīgi mitējušās galvassāpes, nav reakcijas uz lakām, krāsām u. tml., guļu ciešā miegā, vairs nesāp rokas, guļu gan uz viena, gan otra sāna, sirdi nejūtu, dzeru kafiju, esmu mierīga, uzlabojusies zarnu trakta darbība, nav nemitīgi jādomā par to, kur sameklēt tualeti, dzī­voju ar vīru, nebaidoties no sāpēm, klimats ģimenē ir labs, neburkšķu ne uz bērniem, ne vīru, izzuduši sa­strutojumi uz sejas. Visai ģimenei ir milzīgs spēku pie­plūdums, dienas gaitā nemaz nenogurstam."

Ko lai te piebilst? Kur, kurā klīnikā vai slimnīcā 60 stundu laikā var atbrīvoties no tik daudzām diagnozēm un problēmām?

No slimības vēstures nr. 1010057 (dzimšanas gads 1953.): "Mīļais Doktor! Apmeklēju 4. seansu sēriju. Es pildu visus Jūsu ieteikumus: guļu uz bukle­tiem, dzeru ūdeni. Mans vispārējais veselības stāvoklis it kā nav mainījies, taču es ar prieku Jums ziņoju, ka ārsts, pie kura biju aizgājusi, lai izgrieztu dzemdes kakla polipu un ārstētu abu olnīcu cistozos veidojumus, man neko neatrada. Biju ļoti pārsteigta, man noteica pat papildu izmeklēšanu, bet arī tā neko neparādīja…"

Brīnišķīgs, manai pacientei nezin kāpēc negaidīts rezultāts. Tik ļoti negaidīts, ka viņa jau piecus ga­dus nerādās mūsu klīnikā. Es nemaz nerunāju par to, ka viņas, bijušās pacientes, ātri aizmirst savu Doktoru. Tāds jau ir tas liktenis visiem tiem, kuri dara labu. Vai vajadzētu pie tā pierast? Es nespēju.

No slimības vēstures nr. A-005882 (dzimšanas gads 1937.): "Godātais Sergej Sergejevič! Jau pēc vie­nas pie Jums aizvadītas sērijas rodas uzticība Jums un Jūsu ārstiem, un savam organismam…

Man izzudusi fibromioma (10 nedēļas) un visi mezgli olnīcās (pēc USI datiem), nav vairs dzemdes noslīdē­juma un problēmu ar kuņģi un zarnu traktu, ar aknām un aizkuņģa dziedzeri, nierēm utt… Meita ārstējās pie Jums, un pēc tam viņai iestājās grūtniecība. Bet pirms tam tas nekādi neizdevās. Tagad gaidām pirmdzimto… Šajos divos gados, kopš ārstējos pie Jums, man ir tik daudz uzlabojumu, kā vēl nekad mūžā nav bijis…"

Lūk, tā šī paciente rakstīja 1995.gadā un… pa­zuda, pat adresi neatstāja. Viņas meita ir dzem­dējusi, bet es par to neko nezinu, tātad viņas mei­tiņas pie mums uzskaitē nav, tātad mūsu dati par neauglības ārstēšanu ir zemāki par reālajiem rezultātiem. Par to es runāšu vēlāk.

No slimības vēstures nr. 1010397 (dzimšanas gads 1945.): "Esiet sveicināts, godātais Sergej Sergejevič! Esiet sveicināts, sirdij mīļais un dārgais Cilvēk! Es nekaunos tā rakstīt, jo uzskatu, ka savas sirds sil­tumu varu dāvāt arī Jums, savam iemīļotajam Dok­toram. Es sevi pat salīdzināt nespēju ar to sievieti, kāda biju vēl pirms gada, pirms ierašanās pie Jums. Tā ir kā diena pret nakti… Sirds išēmiskā slimība neliek sevi manīt, asinsspiediens pazeminājies no 300/150 līdz 160/90 mm dz. st., pārgājis hroniskais otīts un haimorīts, uzlabojusies redze, mitējušās sāpes krustos, analīzes attiecībā uz pielonefrītu ir labas un stabilas, uzsūkušies sabiezinājumi kreisajā krūtī, izzuduši pēcoperācijas saaugumi (pēc kreisās nieres operācijas) un kreisā pie­dēkļa cista, pacēlusies dzemde, savā vietā nostājusies kreisā niere, nav vairs urīna nesaturēšanas, iekšējo orgānu tūskas un poliartrīta, noregulējusies vēdera iz­eja, miegs kļuvis ciešs, guļu mierīgi. Nepieliekot nekā­das pūles, gada laikā esmu novājējusi par 10 kg. Esmu sākusi justies aizsargāta, radusies ticība sev, miers, noskaņojums ir labs un līdzsvarots. Radusies sajūta, ka saule spīd arī man. Neviena klīnika, neviens ārsts, neviens ārstu kolektīvs nebūtu spējis gada laikā manā labā izdarīt tik daudz… Dievišķās Enerģijas ietekmē no atlūzām un atsevišķiem gabaliņiem atkal esmu ta­pusi par dzīvespriecīgu cilvēku.

Cik precīzi pateikusi šī sieviete, šī paciente: "no atlūzām un atsevišķiem gabaliņiem". Jā, slimība ne tikai sadala ķermeni atsevišķos fragmentos, bet arī sagrauj visu cilvēku. Lai slimību uzvarētu, ir jāsakopo ne vien visi aizsargspēki, visi evolūcijas dotie aizsargmehānismi gan šūnu un orgānu līme­nī, gan garīgajā un mentālajā līmenī, ir jāsakopo visas cilvēka organisma sastāvdaļas (sk. grāmatu "Ceļš uz veselību"), un tad tiek gūta uzvara. To nav viegli izdarīt, un par to nav viegli pat runāt, jo nejau katrs sapratīs, bet es ceru, ka tu, mana mīļā, mani jau saproti, es ceru, ka tu esi izlasījusi visas manas grāmatas. Es noteikti tev pavēršu aizvien jaunas informatīvi enerģētiskās mācības dāvāto zinību lappuses, un, pateicoties šai mācībai, mēs uzvaram slimību un mācāmies šajā pasaulē dzīvot bez slimībām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru