NEIZNĒSĀŠANA

Neiznēsāšana daudzām grūtniecēm tā ir problē­mu problēma. Problēma, kuru tradicionālā medi­cīna ne vienmēr spēj atrisināt. Spontānais aborts, nelaikā dzimis bērns un sieviete jau baidās palikt stāvoklī. Šī problēma apliecina, ka sievietes Smalkā ķermeņa sistēmas blīvums ir vājš, tāpēc pirmām kārtām pazeminās mikrocirkulācija un rezultātā arī nervu un muskuļu sistēmas tonuss. Šo problē­mu mēs pozitīvi atrisinām visām sievietēm, kas nāk pie mums ārstēties.

No slimības vēstures nr. 1016350 (dzimšanas gads 1973.): "Esiet sveicināts, godātais Sergej Sergejevič, mūsu mīļais Doktor! Rakstu Jums pirmo reizi, lai gan Jūsu seansus apmeklēju sen kopš 1992. gada. Aiz muguras jau aptuveni septiņas sērijas. Pie Jums gāju periodiski, ar lieliem pārtraukumiem. Mani pierunāja mamma, kas seansus apmeklēja daudz biežāk. Es negāju tāpēc, ka biju liela sliņķe un par nākotni daudz nedomāju, lai gan ārsti man jau 20 gadu vecumā noteica diagnozi: hroniska neiznēsāšana. Un tad pēc dažādiem dzīves sarežģījumiem 1996. gada rudenī es atkal nokļuvu ārstniecības zālē. Jūs zālē sēdošajām sievietēm teicāt: paceliet roku tās, kuras vēlas bērnu. Es pacēlu, lai gan tolaik no pirmā vīra jau biju šķīrusies. Pēc kāda laika sapratu, ka esmu stāvoklī. Jūs pat iedo­māties nevarat, cik laimīga jutos. Es tūdaļ šo laimīgo vēsti paziņoju savam draugam… Ne mirkli nešaubījos par to, ka tieši Jūs man esat palīdzējis, lai gan priekšā bija ļoti liela problēma. Kā iznēsāt bērnu? Tagad nestāstīšu, kas man bija jāpārdzīvo, lai nosargātu savu bērnu. Radinieku neizpratne, nākamā vīra vecāku naidīgums tas viss nevairoja optimismu. Pēc ārstu do­mām, man pastāvīgi draudēja spontānais aborts. Bet es ticēju Dievam, Jums, mīļais Sergej Sergejevič, un, visbeidzot, sev. Ļoti palīdzēja bukleti, un tad, kad grūt­niecība bija sasniegusi sešus mēnešus, es apmeklēju seansu sēriju. Tolaik man vairs nebija šaubu, ka pie­dzims skaista, vesela meitiņa. Mana Ieva nāca pasaulē 1997. gada 20. augustā! Viss, ko varu pateikt, ir liels paldies Jums. Zemu noliecu galvu Jūsu priekšā. Un piedodiet man, Sergej Sergejevič, ka tik ilgus gadus neesmu Jums rakstījusi."

Jā, mans mīļais lasītāj! Tāda ir dzīve, tāda ir taga­dējā realitāte, ka pat mūsu zālēs, īpaši ārstnieciski profilaktiskajā zālē, par saviem panākumiem ārstē­šanā, par grūtniecību un par bērna piedzimšanu nejau visas jaunās māmiņas un ne vienmēr uzskata par nepieciešamu paziņot Doktoram vai gluži vien­kārši pateikt viņam paldies.


Es pamazām pie tā pierodu, lai gan, godīgi sakot, ir grūti, pat neiespējami pie šādas aukstas un bez­jūtīgas cilvēku attieksmes pierast. Es taču esmu devis dzīvību bērnam, kura nekad nebūtu bijis. Es pazīstu vairākus desmitus šādu sieviešu, kuras aiz­mirsušas, kas deva iespēju viņām kļūt par māmi­ņām. Taču viss ir Dieva rokās. Varbūt, izlasījušas šo grāmatu, viņas atsauksies un atrakstīs vismaz pāris vārdus: paldies, Doktor. Mēs Jūs atceramies un pateicamies Jums.



Ārstēšanās ar ārstniecības augiem



Protams, galvenais dziedinošais faktors, mūsu klīnikā ārstējot neauglību, ir Radīšanas Enerģijas vadāmo lauku izmantošana. Līdztekus svarīgs at­balsta elements ir mūsu klīnikas speciālistu sniegtā psiholoģiskā palīdzība, un vēl mēs ieteicam izman­tot ārstniecības augus. Sievietēm, kurām ir ne­skaidras ģenēzes neauglība, ieteicu divus turpmāk minētos ārstniecības augus.

Pirmām kārtām tā ir ārstnieciskā salvija. Senat­nē to uzskatīja par svētu augu, kas ir īpaši noderīgs sieviešu neauglības ārstēšanā. Protams, vislabāk ir dzert salviju sulu, bet, tā kā Krievijā salvijas ne­aug, mēs ieteicam uzlējumu. Ņemiet 10 g sausu lapu, aplej iet tās ar glāzi vāroša ūdens, trauku blīvi noslēdziet, novārījumu atdzesējiet un izkāsiet. Lie­tojiet pa ēdamkarotei trīs reizes dienā pirms ēšanas tik ilgi, līdz iestājas grūtniecība. Senatnē, īpaši pēc epidēmijām, sievietēm pat spieda uzturā lietot sal­vijas, lai drīzāk vairotu dzimtu. Kad grūtniecība iestājusies, šo augu lietot vairs nevajag.

Kokvilna. Tējkaroti sasmalcinātu kokvilnas sak­ņu apliet ar glāzi vāroša ūdens, trauku blīvi noslēgt, novārījumu atdzesēt un izkāst. Lietot pa ēdam­karotei trīs reizes dienā, līdz sasniegts efekts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru