PIRMSMENSTRUĀCIJU SINDROMS

Cik daudz ciešanu un moku šis sindroms sagādā jaunām sievietēm: tas visbiežāk sastopams vecumā no 16 līdz 20 gadiem, lai gan vērojams arī pēc 35 gadiem. Es neminēšu visus šīs patoloģijas simp­tomus. No savu pacienšu stāstītā zinu, cik daudz viņām nācies pārdzīvot, cik daudz nācies ārstēties, lietojot hormonus (šīs slimības attīstība saistīta ar hormonālās sistēmas disfunkciju), trankvilizatorus, vitamīnus, diurētiskos līdzekļus, ievērot diētu utt. Un nekas nepalīdz. Es zinu, ka visas šīs sievietes, kas kļuvušas par manām pacientēm, ir izārstējušās un atbrīvojušās no šīs kaites.

Slimības vēstures

No slimības vēstures nr. 1005868 (dzimšanas gads 1957.): "Mīļais Sergej Sergejevič! Nevaru nepa­stāstīt par to elli, kurā nokļuvu kopš 14 gadu vecuma, kopš tā laika, kad sākās mēnešreizes. Tās bija saistītas ar tādām sāpēm, ka es nebalsī kliedzu, burtiski skrēju vai stāvus sienā, jutos kā spīdzināšanā un saucu palīgā visus svētos. Nekādas tabletes nepalīdzēja, un tikai platifilīna un analgīna injekcijas nedaudz remdēja sā­pes. Šajā laikā man vairākas reizes injicēja pat narko­tikas, kad es no sāpēm zaudēju samaņu un mamma baidījās, ka nomiršu. Ārsti teica, ka neko nevarot darīt, centās iegalvot, kas viss pāries, kad būšu apprecējusies. Apprecējos nepārgāja. Tad viņi teica: "Dzemdēsi bēr­nu, un pāries." Dzemdēju bērnu nepārgāja. Tad tika solīts: "Pēc otrā bērna pāries." Dzemdēju otro bērnu nepārgāja. Bet pārgāja pēc pirmās ārstniecības sērijas 4. seansa! Nav vārdos pasakāma mana pateicība Jums par to, tāpēc es nemaz nemēģināšu…

Man labi darbojas zarnu trakts, kuņģis nesāp, tagad ēdu to, ko ilgus gadus nevarēju atļauties, seansu periodā (ilgāk nekā gadu) ar saaukstēšanās slimībām sirgu reti. Šoruden gaidīju kārtējo migrēnas lēkmi, bet tās nebija…"

Tas ir rakstīts pirms sešiem gadiem, kad pa­cientei bija 37 gadi.

No slimības vēstures nr. 1006861 (dzimšanas gads 1957.): "…Apmeklēju 3. seansu sēriju. Man uz pieres bija liela čūla. Pēc pirmās seansu sērijas pievērsu uzmanību tam, ka šī čūla, kas pusgadu nedzija, pēkšņi sākusi ievilkties uz iekšu, bet vēlāk izzuda pavisam. Vieta, kur šī čūla bija, ir līdzena un tīra. Čūla vairs neparādās… Man ir traucēts menstruālais cikls, tāpēc pastāvīgi lietoju hormonu tabletes. Bez tām man ir briesmīgas galvassāpes, kurām līdzi nāk nelaba dūša un vemšana. Reiz visu galvas kreiso pusi pārklāja kaut kas līdzīgs garozai. Man bija liels svars, lai gan pastāvīgi ievēroju diētas. Jau pirmās seansu sērijas laikā atjau­nojās cikls. Svars samazinājās par 10 kg, galvassāpes mitējās. Tagad nekādas hormonu tabletes vairs nelietoju. Un vēl nostiprinājušās acis, pat televizoru skatos bez brillēm redze nemitīgi uzlabojas. Doktor! Lūdzu, neatstājiet mūs! Jūsu Ticība un Mīlestība dara brīnumus!"

LAI TU, MANA MĪLĀ, VARĒTU NEKLĀTIENĒ ATBRĪVOTIES NO ŠĪS PROBLĒMAS, TEV JĀ­PIEDALĀS NEKLĀTIENES SEANSOS, JĀNĒSĀ ĀRSTNIECISKAIS BUKLETS UZ KRUSTIEM UN JĀIZPILDA ENERĢĒTISKO VINGRINĀ­JUMU KOMPLEKSS.

Bet tagad daži vārdi par pacientēm, kas sevi ieskai­tījušas to slimnieču grupā, kurām mūsu veiktās ārstēšanas rezultātā "nav uzlabojuma". Burtiski tajās dienās, kad šīs grāmatas rakstīšana tuvojās nobeigumam, es lūdzu, lai mani darbinieki atlasa dažas šo pacienšu slimības vēstures un precizē, kā viņām šobrīd klājas. Rezultātus šai grāmatai mēs taču apkopojām pirms vairākiem mēnešiem, un viss varēja un tam vajadzēja mainīties. Lūk, 2000. gada 6. martā notikušo mūsu pārrunu rezultāts.

No slimības vēstures nr. 1005440 (dzimšanas gads 1943.): "Maksts sieniņu noslīdējums saglabājies, bet ar to saistītās sāpes un diskomforta sajūta ir pār­gājusi. Bija slims mugurkauls paciente atzīmē pilnīgu slimības izzušanu. Nav vairs plakanās pēdas. Jūtas moža, darbā maksimāli noslogota. Apmeklē 30. ārst­niecības ciklu."

No slimības vēstures nr. 1008132 (dzimšanas gads 1956.): "Olnīcas cista samazinājusies, tāpēc ārsts atcēla paredzēto operāciju; turklāt izzudusi taisnās zarnas plaisa un attiecīgi mokošā asiņošana. Turpina ārstēties, apmeklējot 27. ārstniecības ciklu."

No slimības vēstures nr. 1011101 (dzimšanas gads 1945.): "Pēdējā kontrolpārbaude ar USI palī­dzību olnīcas cistu neuzrāda; rimušās biežās migrēnas, ievērojami labāk darbojas kuņģa un zarnu trakts, nepa­augstinās cukura daudzums asinīs. Ārstēšanas rezul­tātus paciente novērtē kā acīmredzamu uzlabošanos…"

No slimības vēstures nr. 1011801 (dzimšanas gads 1950.): "Olnīcu policistoze. Kontrolpārbaudi ar USI palīdzību nav veikusi, jo nav sūdzību. Traucējumus radīja nieres cista niere nedarbojās, tāpēc vajadzēja operēt. Seansu rezultātā niere sāka darboties, operā­ciju atlika. Jūtas labi, turpina ārstēties. Tagad nāks uz 28. ārstniecības sēriju."

No slimības vēstures nr. 1014343 (dzimšanas gads -1945.): "…Apmeklē 16. ārstniecības ciklu. Pamatdiagnoze krūts vēzis, bet dzemdes noslīdējums ir bla­kus diagnoze. Sāpīgu sajūtu nav, diagnozi noteica ārsts, izdarot izmeklēšanu. Attiecībā uz galveno slimību atzī­mē stāvokļa stabilizāciju, visas analīzes labas, pašsajūta arī laba. Pēc apstarošanas bija ādas apdegums un čūla, tagad ir liels progress un stāvoklis uzlabojas."

No slimības vēstures nr. 1014882 (dzimšanas gads 1944.): "Dzemdes fībromioma. Paciente apmeklē 31. ārstniecības sēriju. Pēc kārtējās izmeklēšanas un USI datiem, fībromioma samazinājusies. Fibroadenomatoze neliek sevi manīt, izdalījumi izbeigušies. Pārceļas uz pastāvīgu dzīvi ārzemēs. Piedalīsies ārstēšanā ne­klātienē."

Mani darbinieki izlases veidā paņēma 38 slimības vēstures. Trīs pacientes neizdevās sazvanīt. Vis­pārējā aina atbilst iepriekš minētajiem piemēriem. Turklāt jāteic, ka dažas pacientes gluži vienkārši neiet uz kontrolpārbaudēm un tādēļ nevar novērtēt savu stāvokli attiecībā uz konkrēto problēmu. Tā­pēc, mana mīļā, es atkal vēršu tavu uzmanību, lūk, uz ko: ja tev ir noteikta tā vai cita diagnoze, katrā ziņā ej uz kontrolpārbaudēm. Tas ir vajadzīgs ne jau man un nejau tavam ārstam, tas pirmām kār­tām ir vajadzīgs tev, lai neatstātu neievērotu sli­mības saasināšanos. Ja viss ir labi, tad ir brīnišķīgi. Bet ja slimība progresē… Pat, izdarījuši šo nelielo aptauju, mēs secinājām, ka dažas sievietes, kurām ir erozija, mastopātija, hronisks adneksīts un citas slimības, nav apmeklējušas ārstu no trim līdz sešiem gadiem. Tas nav pieļaujams.

Mana mīļā! Pilnīgi dabiski, ka šajā nelielajā grā­matiņā es nevaru aplūkot katru konkrēto diagnozi vai sindromu, katru sieviešu dzimumsfēras slimī­bu. No informatīvi enerģētiskās mācības pozīcijām tas nav obligāti, tāpēc ka JEBKURAS ORGANIS­MA PATOLOĢIJAS ATTĪSTĪBU ES APLŪKOJU KĀ ORGANISMA UN VISU TĀ SASTĀVĀ IETILP­STOŠO ĶERMEŅU HARMONIJAS TRAUCĒ­JUMU. Rezultātā rodas tās vai citas fizioloģiskās sistēmas vai konkrētā orgāna patoloģija. Tāpēc ārstēšana, ko veicu, ir vērsta uz visu organisma sistēmu atjaunošanu. Par to es pastāvīgi stāstu savās grāmatās un īpaši sīki par to runāšu nāka­majā grāmatā, kurā aplūkošu tematu kā papla­šināt tavas zināšanas par sevi pašu informatīvi enerģētiskās mācības gaismā. Tieši šīs zināšanas palīdz izdziedināt pirmām kārtām organismu kopu­mā un katru konkrēto orgānu vai fizioloģisko sistēmu.

Onkoloģija ir atsevišķa problēma, un par to mēs runāsim atsevišķā grāmatā. Krūšu dziedzeru, vai­rogdziedzera slimības un citas sarežģītas slimības arī tiks aplūkotas atsevišķi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru