DZEMDES NOSLĪDĒŠANA UN IZKRIŠANA

Ar šo problēmu galvenokārt saskaras sievietes gados, kuras dzemdību laikā guvušas dažādus trau­matiskus bojājumus. Pie mums ar šo problēmu ierodas arī samērā jaunas sievietes, kuras tūlīt pēc dzemdībām uzņēmušās nepieļaujami lielu fizisko slodzi. Šī slimība nemitīgi progresē, un nekādas konservatīvas metodikas nespēj procesu apturēt. Tāpēc ārsti šādas pacientes brīdina, ka jebkurā gadījumā pēc kāda laika viņām paredzama ope­rācija. Mūsu praktizētā ārstēšana, kuras mērķis ir atjaunot iegurņa dobuma muskuļu šķiedru un dzemdes saišaparāta saišu tonusu, dod labus re­zultātus.

Statistika

Pilnīgu slimības izzušanu izveseļošanos atzīmē 54,5 procenti pacienšu;

dzemde pacēlusies, taču periodiski sakarā ar smagu un krasu fizisko slodzi 18,18 procentiem pacienšu parādās daži klīniskie simptomi; izveseļošanās noris dinamiski dzemde pacē­lusies un nostājusies savā vietā, tomēr periodiski pat bez redzama iemesla vērojama nepilnīga izkrišana, kas, izdarot enerģētiskos vingrinājumus vai piedalo­ties ārstniecības seansos, burtiski izzūd jau pirma­jos divos trijos seansos, 9,09 procentiem pacienšu; nav redzama uzlabojuma (šajā grupā iekļautas pa­cientes, kurām samazinājušies slimības simptomi sāpes izzudušas vai kļuvušas daudz retākas, nenomo­ka aizcietējumi un urīna nesaturēšana, bet dzemdes izkrišana saglabājusies) 18,18 procentiem pacienšu.

Lai panāktu izveseļošanos, vidēji apmeklēti 24 ārst­niecības cikli, tie ir aptuveni pieci seši ārstēšanās gadi.

Mana mīļā sieviete! Es zinu, cik smagi tu pārciet šo slimību. Tās procesā notiek arī urīnpūšļa sieni­ņas un taisnās zarnas izkrišana. Ja tu dzīvo mūsu pilsētā, atnāc pie manis. Kā redzi, izredzes izārstēties tev ir, turklāt gluži labas. Ja tu atrodies citā pilsētā un pie mums nevari atbraukt, lasi manas grāmatas, piedalies neklātienes seansos un katrā ziņā izdari enerģētiskos vingrinājumus. Nepadodies, es ticu, ka spēšu palīdzēt arī tev atrisināt tavas problēmas.

Slimības vēstures

Parasti šī patoloģija sievietēm tiek izārstēta loti pēkšņi. Es zinu, ka šādas pacientes pie manis ierodas, lai aparstētu kādu citu slimību, un nepavisam necer uz panākumiem dzemdes noslīdējuma likvidēšanā.

No slimības vēstures nr. 1001995 (dzimšanas gads 1933.): "…Apmeklēju 19. seansu sēriju. Sergej Sergejevič! Pateicoties Jūsu enerģijai, esmu gluži vai no jauna piedzimusi. Es Jums rakstīju: izzudušas sma­gas slimības, kuras mani mocīja, var teikt, visus 60 ga­dus. No 30 gadu vecuma esmu kā skaidiņa svaidīta gan šurp, gan turp. Ko tikai šajos gados nav nācies dzirdēt! Pēc pamošanās vajadzēja pasēdēt, tikai pēc tam spēju piecelties. Ejot pie kaut kā noteikti turējos: šūpojos kā koks vējā utt. Kritu, zaudēju samaņu, nonācu slimnīcā. Bieži vien pilnīgi negaidīti zaudēju redzi. Šajā laikā daudzkārt esmu slīkusi un kritusi, mani notrieca ma­šīna, gandrīz paskrēju zem autobusa. Joprojām nespēju noticēt, ka esmu atbrīvojusies no tādas briesmīgas slimības. Tik īsā laikā ir noticis brīnums, burvestība, viss ir izzudis, esmu kā no jauna piedzimusi. Jūs man devāt iespēju atgriezties normālā cilvēciskā dzīvē. Kopš 1976. gada man ir sarežģīts dzimumorgānu noslīdē­jums. Tagad vairs nemaz neticu, ka es spēju to visu pār­dzīvot. Pat kautrējos rakstīt, cik sāpīgi un briesmīgi bija visus šos 19 gadus. Rakstu un raudu, līdz pat šim laikam grūti noticēt, tas ir kā sapnis. Ir noticis brīnums viss pārgājis, visi orgāni nostājušies savā vietā. Mans mīļais Doktor, esmu no jauna piedzimusi. Lai Dievs Jūs sargā!"

No slimības vēstures nr. 1008396 (dzimšanas gads 1931.): "Esiet sveicināts, godātais Sergej Ser­gejevič! Pirmo reizi pie Jums uz ārstēšanos ierados 1994. gada 25. novembri. Tagad apmeklēju 17. ārst­niecības ciklu. Ārstēšanās rezultātā vairs neslimoju ar bronhītiem, izzudusi osteohondroze, būtiski nostip­rinājusies nervu sistēma, reti uznāk ekstrasistoles lēkmes, uzlabojusies redze un visbrīnišķīgākais esmu pārsteigta! man nostājusies vietā dzemde. Liels paldies Jums par visu…"

No slimības vēstures nr. 1009184 (dzimšanas gads 1947.): "Mīļais Doktor! Pienācis mans 12. ārst­niecības cikls. Savu izveseļošanos konstatēju pēc iz­meklēšanas rezultātiem. Ginekologs un USI apstipri­nāja, ka dzemdes noslīdējuma nav, fībromiomas (8 ne­dēļas) nav. Okulists apgalvo, ka acu spiediens atbilst normai. USI rāda, ka aknas, nieres, aizkuņģa dziedzeris atbilst normai. Iepriekšējā ciklā, pateicoties Jums, niere atgriezās savā vietā…

…Labvakar, Sergej Sergejevič, esiet sveicināts! Tu­vojas nobeigumam pieci gadi, kopš ārstējos mūsu brīniš­ķīgajā Templī. Tagad noris mans 37. cikls… Attiecībā uz dzimumsfēras slimībām uzvara ir pilnīga: dzemdes noslīdējuma nav, fibromiomas (8 nedēļas) nav, hro­niskais adneksīts ar cistveida izmaiņām olnīcās pilnībā izzudis. URĀ! Mīļais! Pilnīga uzvara! (USI datu kopiju pievienoju.) Cik viegli tagad ir runāt par savu izve­seļošanos, bet kāds Doktora darbs tajā ir ieguldīts… Paldies un zemu noliecu galvu!"

No slimības vēstures nr. 1014746 (dzimšanas gads 1939., med. zin. kand.): "7. seansu sērija. Sergej Sergejevič, mīļais… Dievs Tas Kungs mani, sagraizītu, sakropļotu, atveda pie Jums… Kad pacienti runā pie mikrofona, es gluži vienkārši raudu. Tie man ir vislie­lākie dvēseles un sirds svētki, esmu ārste un TO VISU saprotu! Jūsu uzvaras tā ir dzīva pasaka mūsu medi­cīnas un dzīves tumšajā valstībā… Par sevi: ievērojami samazinājies kakla un krūšu veidojuma "apjoms", kāju pirksti pamatīgi iztaisnojušies, vēdera taisnie muskuļi sākuši vienmērīgi sarauties, bet pirms 12 gadiem tie taču tika perpendikulāri pārgriezti, zarnu trakts un divpadsmitpirkstu zarna darbojas labi, izkrītošā taisnā zarna pacēlusies, galvas mati sākuši sprogoties "lielā ķīmija", lai gan agrāk bija tikai nedaudz vijīgi; arī maksts pamatīgi pacēlusies, bet tika taču no divām pusēm pārgriezta un pēc tam 2,5 stundas lāpīta, jo bērnam bija nepareiza guļa. Tātad tiku sakropļota pirms 35 gadiem. Šis rezultāts man tik daudz nozīmē, pat nespēju noticēt, ka varu nostāties uz izveseļošanās ceļa. Lai DIEVS TAS KUNGS Jūs sargā šajā brīniš­ķīgajā varoņdarbā cilvēces labā. Ar mīlestību…"


Ieteikumi, ārstēšanās ar ārstniecības augiem

Noslīdējušu dzemdi vai izkritušu maksti pacelt ar medikamentu terapijas, ar ārstniecības augu maisījumu palīdzību diezin vai ir iespējams. Taču kompleksajā ārstēšanā es savām pacientēm ieteicu izmantot dzelteno ūdensrožu svaigo sakneņu esen­ci. To lieto dzimumnespējas un frigiditātes gadījumā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru