Tavs iekšējais spēks

Viss esošais ir tieši tāds, kāds tas pašlaik ir. Tas nepārstās eksistēt tikai tāpēc vien, ka tu to neakceptē. Un tas nemainīsies tikai tāpēc vien, ka tev nepatīk.

Tas ir pirmais, kas tev jāiegaumē, ja vēlies atbrīvoties no negatīvām emocijām, stresa un problēmām savā dzīvē. Ko darīt tālāk? Kā atjaunot psihisko veselību, rast mieru un harmoniju? Kā iemīlēt sevi un savu dzīvi? Atbildes uz šiem un vēl daudziem citiem būtiskiem jautājumiem sniegtas indiešu dziednieces Šivi Duas grāmatā. Tā palīdzēs tev atbrīvot prātu no zemapziņā apslēptām, bloķējošām domām, kas negatīvi ietekmē veselību un neļauj pilnībā izbaudīt dzīves skaistumu. Tā iemācīs tev mīlēt sevi un savus sapņus. Un visbeidzot - tā rosinās tevi apzināties savu domu spēku un izmantot to labākas dzīves radīšanai.

"Vienkārša, bet spēcīga grāmata, kas izskaidro, kā mums vajadzētu raudzīties uz problēmām un izmantot tās savai izaugsmei."

Harmony Magazine

Šivi Dua ir reiki un teta dziedniecības speciāliste. Savā privātpraksē Gurgaonā, netālu no Nūdeli, viņa ik dienu māca cilvēkiem identificēt un likvidēt iekšējos konfliktus, kas provocē dažādu slimību rašanos. Šivi Duas misija, kā viņa pati saka, ir "palīdzēt ļaudīm atgūt zaudēto saikni ar sevi un Visuma Radīšanu"


Zvaigzne ABC
Rīga, 2011

***

Es esmu dziedniece, tādēļ ik dienu satiekos ar cilvēkiem, kurus nomāc dažādas problēmas - fiziskas, psihiskas, emocionālas u.c. Protams, katra no šim problēmām ir unikāla, tomēr tām visām ir viens cēlonis, proti, negatīvu uzskatu kopums.

Īstā dziedināšana notiek dvēseles līmenī. Ikvienam savam klientam dziedināšanas seansa laikā es stāstu, ka tikai un vienīgi viņš pats veido notikumus savā dzīvē, kā arī veicina stresa rašanos savā psihē. Mans skaidrojums ļauj klientam paraudzīties uz dzīvi no cita skatpunkta un apzināti mainīt tās turpmāko virzību. Kad cilvēks aptver savu iekšējo spēku un potenciālu radikāli mainīt dzīvi, stress nekavējoties izzūd.

Ne viens vien klients man ir teicis, ka vārdi, ko esmu sacījusi dziedināšanas seansa laikā, bijuši ļoti vērtīgi un tos vajadzētu pierakstīt. Sākumā biju ļoti izbrīnīta par šādu ideju, jo seansu laikā es tikai spontāni ietērpju vārdos savas domas, kuras, manuprāt, konkrētiem klientiem noteikti jāuzzina. Tomēr pamazām manā prātā nobrieda ideja par grāmatu, kurā būtu atklāta mana sapratne par katram indivīdam piemītošo spēku - par spēku, ar kuru ikviens no mums var izveidot savu dzīvi tādu, kādu patiešām vēlas. Atbrīvojoties no visiem negatīvajiem priekšstatiem, ko līdz šim vilkām sev līdzi kā smagu nastu, mēs atbrīvojam ceļu ikvienas savas vēlmes piepildījumam.

Es šo spēku jau esmu sajutusi un apzinājusies, un tas ir radījis manī dziļu iekšēju mieru. Visi šīs grāmatas turpmākajās lappusēs izmantotie piemēri ir ņemti no reālās pasaules, bet daži — tieši no manas personiskās dzīves.

Tiklīdz cilvēks ir sajutis un pilnībā apzinājies savu iekšējo mieru, tas izpaužas ikvienā viņa dzīves jomā. Mana grāmata ir domāta visiem, kas vēlas radīt sevī šo iekšējo mieru un harmoniju, lai varētu pozitīvi ietekmēt savu dzīvi un to ar prieku izbaudīt.

Grāmata ir sadalīta piecās daļās. Pirmajā no tām stāstīts, kāpēc tu pats esi atbildīgs par visu, ko savā mūžā piedzīvo, kā arī paskaidrots, kāda ir konkrētu domāšanas modeļu nozīme, kā šie modeļi tiek radīti un kā tos var izmantot.

Otrajā daļā aplūkoti iekšējie konflikti, kas mazina tavu spēku īstenot savā dzīvē visu, ko vēlies. Te paskaidrots, kā atrisināt šos iekšējos konfliktus un atgūt iekšējo spēku, lai radītu sev skaistuma un gandarījuma pilnu dzīvi.

Trešajā daļā raksturoti negatīvo emociju tipi, kas traucē tev veidot harmoniskas attiecības ar citiem cilvēkiem. Ja iemācīsies izskaust šīs negatīvās emocijas, varēsi pilnveidot savas attiecības, lai tās būtu atbalsts, nevis šķērslis tavai turpmākajai izaugsmei.

Ceturtajā daļā stāstīts par fiziskā ķermeņa un psihes vienotību. Ikviena cilvēka fiziskais ķermenis atspoguļo viņa psihes stresu, tas izpaužas kā sāpes, savainojumi, dažādas slimības. Atgūstot savu iekšējo spēku, tu dabiskā ceļā palīdzēsi ķermenim atgūt veselību.

Šīs grāmatas pēdējā daļā izskaidrots, kā pēc visu šķēršļu likvidēšanas savā iekšienē tu vari izmantot savu iekšējo spēku, lai sasniegtu to, kas dos tev vislielāko gandarījumu.

Ar vārdu "Radītājs" es savā grāmatā apzīmēju nevis kādu konkrētu dievību, bet gan radošo spēku, kas ir radījis visu šo pasauli. Manā izpratnē Radītājs ir enerģijas avots bez formas un apveida. Tas ir visa esošā avots, visaugstākais spēks pāri visam citam. Tādā pašā nozīmē es lietoju arī vārdu "Dievs".

Dziedināšanas seansos es vienmēr "pieslēdzos" pie kosmiskās enerģijas, kas ir visu zināšanu universālais avots. Daudzi ir piekļuvuši šim avotam jau pirms manis, un esmu pārliecināta — nākotnē saikni ar dievišķo atradīs aizvien vairāk un vairāk cilvēku. Sīs grāmatas lappusēs es vēlos atklāt savu redzējumu par universālo zināšanu vienu būtisku aspektu.

Novēlu, lai mēs visi saņemtu svētību un dzīvotu garīguma un skaistuma pilnu dzīvi, apzinoties Radītāju un Viņa neierobežoto mīlestību pret mums!


***


I DAĻA IEPAZĪSTI SAVU SPĒKU!

    4. Karmas likums

II DAĻA  IZMANTO SAVU SPĒKU!

   
III DAĻA  DOD SPĒKU ATTIECĪBĀM!

    18. Nedrošība

IV DAĻA DOD SPĒKU SAVAM ĶERMENIM!


V DAĻA DOD SPĒKU SAVIEM CENTIENIEM!


Mans dzīves ceļš kā dziedniecei

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru