Ievads

Kad man bija 42 gadi es atrados laulības šķiršanās periodā un pārdzīvoju ļoti sāpīgu dvēseles krīzi. Neskatoties uz to kad es nebiju dievticīga un nebiju reliģiozi audzināta, no visas sirds es lūdzos pēc palīdzības, un ieradās mans Sargeņģelis, norādot manu nākotni. Tieši šis atgadījums apgrieza manu dzīvi ar kājām gaisā.

Mana Eņģeļa spēks un mīlestība palīdzēja man atbrīvoties no PAGĀTNES un uzsākt jaunu dzīvi. Iegūstot attiecīgās iemaņas un kļūstot par dziednieci un ekstrasensi, es veltīju savu dzīvi garīgai attīstībai. Vairāku gadu garumā man nācās sazināties ar dažādiem cilvēkiem, un galvenokārt es vadījos pēc savu pavadoņu norādījumiem, kaut gan biju pilnībā pārliecināta par to kad Eņģeļi nav mani pametuši.

Pēc vienpadsmit gadiem pie manis no jauna ieradās Eņģelis un palūdza lai es izpildu noteiktu misiju. Man bija jāiepazīstina cilvēki ar debesu sūtņiem. Sākumā es nevarēju izlemt, piekrist vai nē, bet beigu beigās es piekritu. Un mana dzīve no jauna izmainījās. Un no šī momenta Eņģeļi vairs nepameta mani, visdažādākajiem veidiem palīdzēja maniem centieniem piesaistīt cilvēku uzmanību viņu eksistencei.

Es nevienam nestāstīju to, kas ar mani ir noticis, bet, neskatoties arī uz to, manu nodarbību apmeklējumu skaits palielinājās divas reizes. Arvien vairāk un vairāk, savu Sargeņģeļu virzīti cilvēki nāca uz maniem semināriem.

Viņi arī ierosināja mani uzrakstīt jaunu grāmatu par Debesu iemītniekiem. Grāmatas tapšanā es strādāju ar lielu prieku un ļoti ātri beidzu visus iesāktos darbus. Eņģeļi pateica man priekšā pie kuras izdevniecības man jāgriežas, un tieši kurā dienā to izdarīt, lai tā ieraudzītu dienas gaismu uz Ziemassvētkiem. Un neskatoties uz visām grūtībām grāmata tika izdota tieši uz Ziemassvētkiem.

Tagad Radītājs daudz biežāk sūta Eņģeļus – savus Vēstnešus uz Zemi, nekā agrāk. Pirmo reizi viņi ieradās Bībeles laikos. Otro reizi Eņģeļi bija atsūtīti uz Zemi viduslaikos, un tagad mums ir palaimējies dzīvot šajā laika jo nu Radītājs trešo reizi sūta Eņģeļus uz mūsu Planētu Zemi.

Kāda angļu klostera priekšnieks pastāstīja man, ka teoloģijas koledžā viņam mācīja, ka it kā Eņģeļi — ir viduslaiku izdomu auglis. Izlasot manu grāmatu, viņš padomāja: „Nē! Eņģeļi nekādā veidā nav spējīgi uz tādām lietām”. Un skaļi pateica: „Ja jau Eņģeļi eksistē, tad lai izdara tā, ka šodien lai visos luksoforos, kas jūsu ceļā, deg zaļā gaisma” Viņam bija jābrauc apmēram 50 jūdzes. Atgriežoties mājās, izbrīnīts klostera priekšnieks zvanot paziņoja man: „Tieši tā arī viņi izdarīja”. Kad visa ceļa garumā, kā tikko klostera priekšnieka mašīna pietuvojas luksoforam, tūliņ iedegas zaļā gaisma. Man jāpiebilst, kad pāris reizes pusdienoju ar viņu un ka viņš ir ļoti īpašs cilvēks.

Mums, cilvēkiem, tikai tagad atveras Eņģeļu klātbūtne. Un viņi apsola, kad tuvākajos divdesmit gados mēs manīsim daudz zīmes, ko rāda mums Eņģeļi, kā arī viņu klātesamību. Mums tiek dots gods dzīvot uz Planētas Zemes tai laikā, kad tiek dota lieliska iespēja garīgi pilnveidoties.

Eņģeļi — neticami kustīgas būtnes, Dieva vēstneši, pavadoņi un dziednieki, kuriem nav savas brīvās gribas. Viņi tikai izpilda Dieva gribu.

Mums katram ir savs Sargeņģelis, kas pavada cilvēku, precīzāk jau tā garu, visu viņu iemiesošanos periodos. Eņģeļi vienmēr ir gatavi un vienmēr alkst palīdzēt mums, bet pēc Dievišķajiem likumiem viņi to nevar izdarīt, kamēr jūs paši nepalūgsiet viņiem palīdzību. Kad jūs vēršaties pie viņiem ar lūgumu, viņi ar prieku dodas jums palīgā, sargā jūs, kur vien tik tas ir iespējams, un attīra jums ceļu. Un vēl, Eņģeļi ir gatavi izpildīt jūsu norādījumus, lai pasaule būtu pilnīgāka.

Sargeņģelis vienmēr atrodas jums blakus, piepilda jūs ar mīlestību un gaismu. Bez Sargeņģeļa jūs ieskauj vēl cita veida Eņģeļi, pie tiem ir pieskaitāmi arī jūsu palīgi: parasti tie ir mirušie jūsu iemīļotie cilvēki un radinieki. Patstāvīgi jums blakām atrodas garīgie pavadoņi. Ja lielāka ir jūsu garīgā attīstība tad jūs sāk pavadīt daudz augstāki garīgie pavadoņi – Augšāmceltie skolotāji vai arī pat Erceņģeli. Šie neredzamie ceļabiedri pastāvīgi vada jūsu likteni. Viņi izveido spēcīgu plūsmu, un ja jūs brīvi padodaties šīs dievišķās vadības varai, tad jūsu dzīve noritēs dabīgā veidā. Ar jūsu debesu aizbildņiem jūs viegli pārvarēsiet grūtības un atrisināsiet problēmas. Bet kad jūs pretojaties liktenim un rīkojaties pa savam, jūs moka sāpes un jūsu grūtībām nav gala.

Cilvēki, kuri ir apdāvināti ar brīvu gribu, un tieši šī iemesla dēļ Eņģeļi nevar izpildīt savu darbu vienatnē, nesadarbojoties ar jums. Cilvēks — starpnieks, caur kuru Eņģeļi sūta savu enerģiju uz Zemi. Piedāvājiet viņiem sadarboties kopīgi, un tad Eņģeļi apvienosies ar jums un sekos jūsu norādījumiem.

Pēc jūsu lūguma pēc palīdzības — lai kuru jomu tā neskartu — cilvēku vai situāciju — jūsu domas un vārdi kļūs par to tiltiņu, pa kuru Eņģeļi ieradīsies pie jums, lai palīdzētu. Bez šāda lūguma Eņģeļi ir bezspēcīgi kaut ko paveikt jūs labā.

Un tad kad pāris cilvēku savienojās un piesauc Eņģeļus labot lietu kārtību, Eņģeļu spēks daudzkārtīgi pieaug un tad brīnumi kļūst par realitāti. Kopējiem spēkiem cilvēki un Eņģeļi spēj pārveidot pasauli.

Eņģeļi pieaicināja mani sadarboties, lūdzot iepazīstināt ar viņiem cilvēkus, bet es vērsos pie viņiem ar lūgumu palīdzēt man un maniem paziņām. Acumirklī manā dzīvē viss izmainījās: kopš tiem laikiem veiksme vienmēr pavada mani.

Ļoti drīz pēc tam, kā man parādījās Eņģeļi, es apmeklēju semināru vienā pilsētiņā. Ar dažiem semināra dalībniekiem es iekārtojos vienā viesnīcā, bet viesnīcas saimniece bija medijs un redzēja garus. Vienreiz pēc svētdienas brokastīm viņa paskatījās uz manis ļoti neapmierināta un teica:

— Ei, jūs, dāma zilajā, jūs sev līdzi atvedāt ļoti daudz Eņģeļus, un visas brīvdienas viņi apgrozās pa manu māju un dārzu!

Tad es, iespējams pat pirmo reizi izpratu to, kad, ja tu velti savu dzīvi kalpošanai, tevi neapšaubāmi ieskauj Eņģeļi: viņi ar prieku ieklausās jūsu domās, palīdz pilnveidot un labot visu laicīgo uz Zemes.

Tagad apkārt man dažreiz ir pat tūkstošiem Eņģeļu. Viņu atbalsts pieaug un it īpaši tas ir sajūtams, kad es vadu nodarbības — jo nodarbībās mēs vienmēr piesaucam Eņģeļus palīdzēt mūsu cilvēcei. Daudzi cilvēki rakstīja un stāstīja man, to, kā tikko viņi sāka piesaukt Eņģeļus, lai izdziedinātu mūsu Planētu Zemi, tūkstošiem debesu iemītnieku uzsāka sadarbību ar viņiem.

Ja jūs nolemsiet veltīt savu dzīvi garīgai darbībai, tad Eņģeļi obligāti atradīs veidu, kā palīdzēt jums izpildīt jūsu dzīves misiju. Pēc tam kad es uzrakstīju savu grāmatu „Mazliet parunāsim par Eņģeļiem” („A Little Light on Angels”), mani ielūdza uz ļoti populāru televīzijas pārraidi. Pirms paša ētera man un skatītājiem zālē pavaicāja, vai mēs nevēlamies, lai mūsu auras nofotografētu. Es, protams, kad piekritu. Negribot es palūdzu Eņģeļiem, lai viņi parādās kadrā un lai viņu gaisma ieskauj cilvēkus fotogrāfijā.

Es pat neiedomājos, kad pašu Eņģeļu veidoli būs redzami fotogrāfijā, un tie bija redzami aiz manas muguras. Kādi neticami radījumi! Uz televīzijas pārraidi gāzās tūkstošiem zvanu, un mani palūdza nākamajā dienā arī atnākt uz studiju. Auras fotogrāfija parādījās ļoti daudzās valstīs daudzās televīzijas pārraidēs un viscaur izsauca neticami lielu cilvēku atsauksmi. Eņģeļi spēj palīdzēt mums, pietuvināt jūs mērķim, un pat tādā veidā, par kuru jūs vispār pat iedomāties nevarējāt vai arī uzskatījāt to par neiespējamu.

Ja kaut kam, pēc Eņģeļu uzskatiem ir nozīme, viņi var pamodināt mani nakts vidū un ieskaidrot man to, kas man ir jādara.

Kad es biju Kalifornijā. Nākamajā dienā pēc atbraukšanas man bija nozīmēta tikšanās ar Donu Fazende, žurnāla „Mount shasta magazine” galveno redaktoru. 4.45 Eņģeļi pamodināja mani. Viņi man paziņoja, kad gaidāmā tikšanās ir ļoti svarīga, un iemācīja man ko tieši man ir jārunā. Satiekoties ar Donu Fezende, mēs uzreiz sapratām, kad mūs tikšanās saistīta ar kādu ļoti neparastu uzdevumu. Mēs sarokojāmies un iesvētījām mūsu maltīti. Mūs ieskāva tik ļoti spēcīgs enerģētiskais gaismas un mīlestības lauks, kad mēs nevarējām pakustēties. Nekad dzīvē es neizjutu neko tik spēcīgu.

Vēlāk Dons uzrakstīja rakstu, kur bija apkopota visa informācija, kuru vēlējās nodot Eņģeļi. Un sekojoši es sāku rakstīt patstāvīgu slēju par Eņģeļiem vienā ļoti populārā žurnālā. Tā Amerika tuvāk iepazinās ar Eņģeļiem. Šīs radība pašā neiedomājamā veidā izpilda Dieva gribu!

Es jau gandrīz pabeidzu darbu pie mana romāna par debesu iemītniekiem, kad mans redaktors man piedāvāja uzrakstīt vēl vienu grāmatu par Eņģeļiem. Es apsolīju padomāt par viņa piedāvājumu, kaut gan man nemaz nebija tādas vēlēšanās. Nākamajā rītā trijos naktī mans ciešais miegs tika pārrauts, un es pamodos Eņģeļu ielenkumā. Mani piepildīja neierastas prieka sajūtas, kuras ieviesa domas par nākamo grāmatu.

Eņģeļi lika pastāstīt man, cik daudz viņi var izdarīt cilvēku labā. Un jūs no savas puses spējat sūtīt debesu enerģiju, norādot to ceļu līdz pasaules pilnībai.

Un es jūtu, ka man jāķeras pie darba nekavējoties, un Eņģeļi visādā ziņā it visā palīdz man. Un tā ķeramies klāt.


FictionBook Editor Release 2.6
10 March 2012
378F422F-E339-4BF2-8B8F-3978FE9DB851
1.0

(Tulkoja Sandra Žukovska)


***

14. Nāve

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru