Spēka lūgšana






Kad spēks manī mostas, tad zinu, ka šis spēks nāk no Tevis. Tu, Dievišķais.

Spēks apņem mani visu un piepilda mani.

Esmu es pilnīgā spēkā un spēka lauku ap sevi radu.

Spēkā ir drosme.

Drosme būt pašai.

Tādai, kā Tu, Dievišķais, esi mani iecerējis.

Lai esmu es eņģelis uz Zemes, jo es tas esmu.

Es zinu, ka eņģeliskā savienība ar katru elpas vilcienu manī kļūst lielāka.

Tā atbrīvo bailes, dusmas un aizvainojumus,piepildot šīs vietas ar saulainu, siltu un eņģelisku gaismu.

Es varu visu, ko es varu.

Un varu es visu.

Es esmu izgājusi cauri Gaismas Vārtiem, kur vairs nav baiļu un dusmu.

Es esmu un es dzīvoju Tur.

Jaunajā Zemē.

Es to paveicu.

Es zinu Ceļu.

Tas ir ceļš pie sevis.

Savas brīvības.

Es esmu brīva.

Es esmu.


(c) www.engelupasaule.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru