Mans dzīves ceļš kā dziedniecei




Mans dzīves ceļš kā dziedniecei sākās, kad es apguvu reiki dziedniecības metodes, lai palīdzētu atveseļoties savai meitai. Tolaik viņa slimoja ar astmu. Vispirms es izmantoju reiki, lai attīrītu sevi, — tas ir ļoti būtiski, ja cilvēks vēlas kļūt par iedarbīgu reiki kanālu. Tā kā jutos lieliski, pamazām sāku izmantot reiki principus dažādās ikdienas dzīves jomās. Sasniegtie rezultāti mudināja mani turpināt, un es apguvu visus reiki līmeņus, ieskaitot meistara līmeni. Es no visas sirds pateicos savai skolotājai Parindai Makvanai par vērtīgajiem padomiem un sniegto atbalstu.

Kad biju sajutusi dziļu iekšēju mieru sevī, vēlējos palīdzēt citiem cilvēkiem, lai arī viņi varētu izbaudīt šo brīnišķīgo sajūtu. Kāds draugs iepazīstināja mani ar Dr. Sangītu Sahi, un viņa kļuva par manu skolotāju, draugu un padomdevēju turpmākajās dzīves gaitās. Turklāt šīs skolotājas pavadībā es apguvu teta dziedniecību, kas būtiski sekmēja manu personisko izaugsmi.

Šajā grāmatā ietvertās zināšanas, kuras - kā es uzskatu - esmu ieguvusi savās iepriekšējās dzīvēs un nesen atklājusi sevī no jauna. Viss, ko mūsu dvēsele piedzīvo un iemācās, vienmēr ir ar mums. Mēs domājam, ka pēc katras piedzimšanas sākam visu no jauna, bet patiesībā mums vajadzētu veltīt vairāk laika tam, lai iemācītos un atcerētos to, ko jau zinām. Tad mēs varētu drošāk doties uz priekšu un gūt jaunu pieredzi, kas nepieciešama mūsu turpmākajai attīstībai.

Tātad mans esamības ceļojums kā dziedniecei sākās ar to, ka es izdziedināju sevi, atradu iekšējo mieru sevī un palīdzēju atveseļoties savai meitai. Jau vairākus gadus es palīdzu cilvēkiem, izmantojot teta dziedniecības metodes, ko esmu papildinājusi ar savā pieredzē gūtajām atziņām.

Savā darbībā es vados pēc Radītāja padomiem un norādēm, lai nonāktu līdz klienta karmai, kas radījusi viņam ciešanas. Tad Radītājs izdziedina klienta esamības ceļojuma konkrēto epizodi, un klients sajūt tūlītēju atvieglojumu un pārmaiņas savā attieksmē pret problēmu.

Ikviens no mums ir tieši saistīts ar Radītāju, bet dzīves gaitā pieredzētie dažādie notikumi rada negatīvu enerģiju nastu, kas nomāc dvēseli, uzkrājas mūsu šūnās un attālina mūs no Radītāja. Pamazām mēs attālināmies arī no savas augstākās būtības un sākam dzīvot stresa pilnu dzīvi. Mana misija ir dabiskā ceļā palīdzēt cilvēkiem atgūt zaudēto saikni ar sevi un Visuma Radītāju. Tiesa, pilnīga izdziedināšana nav iespējama bez klienta paša vēlmes un apņēmības. Tie, kuri meklē izdziedināšanu un ļoti vēlas to iegūt, tik tiešām tiek izdziedināti.

Kad redzu, kā cilvēki mana darba rezultātā atgūst labsajūtu un dzīvesprieku, es izjūtu milzīgu gandarījumu.

Lai spēks ir ar mums visiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru